ПРОЕКТ КОМАНДОС
Наймасштабніший регулярний захід в Air Soft проектах

Щоквартально ми стартуємо проект. Проект регулярний і поділяється на 4 сезони. Для регулярних команд на сезон ведеться турнірна таблиця
Наймасштабніший
командний AIR SOFT проект в Україні
Проект "Командос" - це проект для команд, що базується на виключно на комнадній взаємодії в страйкболі та має свої особливості.

У проекті беруть участь виключно команди, які об'єднуються в два- три штабні сторони, які мають своїх командирів. Командири керують діями своїх команди та планують тактику битви.

До проекту допускаються, виключно команди та гравці одиночки які об'єднані в нову команду, або беруть участь в проекті разом з зареєстрованою командою.

В проекті "Командос", відсутня оренда та доступ новачків!

"Новачки" допускаються на гру виключно в командному складі.

Коротко про фішки
проекту "КОМАНДОС"

Ми акцентуємо увагу на якості гри та якісному сценірію, над рішенням яких працює ціла команда.
  • Без черг на реєстрацію

    Акцент на Game Design, без реєстрацій та черг на полігоні. Всі організаційні питання вирішуються завчасно. Повна оплата перед подією, задня мінімізації витрат на прийом внесків. Задля забезпечення комфортних умов, на полігоні реалізовані різні точки збору та парковки для кожної із сторін. Основна вимога - це хронування зброї у гравців.
    1
  • Виключно командний допуск

    Всі бажаючі можуть здійснити реєстрацію на проект. Допуск команд на гру здійснюється згідно співбесіди з командиром та попередньою оплатою. Всі новостворені команди обов`язково проходять співбесіду та отримують тестовий доступ до проекту. В разі порушення правил, команда може втратити доступ до ігор проекту.
    2
  • Планування в закритих чатах

    Після реєстрації команд та учасників, організаторами створюється окремий закритий чат на кожну сторону, де додаються чітко зареєстровані учасники. В чаті вирішуються всі основні питання які стосуються гри, від організаційних питань, до донесення задач до команд, аж до планування радіочастот для всіх учасників.
    3
  • Відсутність оренди

    Після реєстрації команд та учасників, організаторами створюється окремий закритий чат на кожну сторону, де додаються чітко зареєстровані учасники. В чаті вирішуються всі основні питання які стосуються гри, від організаційних питань, до донесення задач до команд, аж до планування радіочастот для всіх учасників.
    4
  • Картографічні задачі

    Всі завдання будуть розміщені на картах та з візуальним зображенням задач, які потрібно виконати стороні. На картах буде зазначений перелік задач, основні частоти, та загальні питання по організації. Для учасників карта - це як робочий зошит для гри, який потрібно зберегти, та не дати супротивнику ним заволодіти.
    5
  • Таблиця та Клубний внесок

    Ми вводимо турнірну таблицю, де будемо відображати для кожної команди особистий рейтинг. Всі учасники здійснюють клубний внесок на гру, який буде передаватись стороні переможцям. Сторона переможців самі вирішують куди передати ці кошти на донат для ЗСУ або в дитячий будинок, чи витратити на себе.
    6
Детально про проект та основні акценти
КОМАНДОС
  • 1
    Без реєстрацій та черг на полігоні
    Ми запускаємо проект, направлений на Game Design, тому всі організаційні питання вирішуються до самої події. Реєстрація, оплата, погодження, планування, все здійснюється в онлайн режимі задовго до початку гри. Тому всіх учасників просимо готуватись завчасно та планувати свої дії та саму гру завчасно. На полігоні відсутня оренда, магазин, тому все готуємо заздалегідь.

    Всі бажаючі можуть здійснити реєстрацію на проект. Допуск команд на гру здійснюється згідно співбесіди з командиром та попередньою оплатою. Всі новостворені команди обов`язково проходять співбесіду та отримують тестовий доступ до проекту. В разі порушення правил, команда може втратити доступ до ігор проекту.
  • 2
    Досуп на подію, виключно командним складом
    Основні вимоги до команди:
    • всі учасники знають склад та назву своєї команди (стосується рекрутів в команду)
    • учасники команди мають єдиний шеврон, який обов'язково присутній на формі
    • всі учасники мають мати камуфляжну форму (вимоги до єдиної форми - відсутні)
    • в команді є командир, його замісник, всі учасники мають радіо зв'язок з побратимами
    • у кожного учасника команди присутній годинник та компас + смартфон як резерв
    • боєць команди має свою зброю з необмеженою кількістю механічних магазинів або одним бункером, дозаряд можливий виключно на мертвяках або в штабі.
    На подію реєструється команда з чітким переліком учасників з вказанням командира та зам. командира з відображенням внутрішньої радіохвилі для зв`язку з командою. Мінімальна кількість учасників команди 6 +

    *новачки допускаються на гру виключно в командному складі, тобто учасники які не мають команди, або їхня команда має кількість меншу 8-ми, ваша задача зв'язатись з стійкими командами та примкнути до них в статусі рекрутів в команду або партнера команди
  • 3
    Завчасне планування в чаті та завдання на картах
    Для найкращої комунікації ми готуємо все планування операцій та "загальне шикування" все в онлайн режимі. Ми узгоджуємо всі питання, які стосуються операцій та задач. В чаті будуть командири та ігромайстри і звичайно всі гравці. В чаті представлені гілки для спілкування, де будуть відображена загальна інформація та відповіді на всі питання.

    Для кожної сторони буде створений окремий чат, достп до якого буде виключно після реєстрації і додати учасника може тільки ігромайстер, все це для того щоб була максимальна закритість в задачах.

    Карти будуть друкуватись для кожного учасника з чіткім переліком задач з графічним зображенням таймінгів та суті задачі на карті. Так як не всі можуть все пам`ятати, карта це буде така собі шпаргалка для учасника. Голвоне цю шпаргалку не загубити, щоб опонент не був в курсі всіх задач.

    Важливо - це варіозв`язок, ми завчасно домовляємось про частоти і фіксуємо все так, щоб кожний учасник був на зв`язку і був в курсі подій. Так як у більшості 2х канальні рації, в нас будуть реалізовані робочі хвилі та хвилі в форматі "радіо" де ігромайстер дублює інформацію в односторонньому форматі.

  • 4
    Сценарій та Задачі
    У більшості проектів ми будемо запускати такі формати:
    • Приховане місце старту противника та його кількість
    • Різні парковки та точки сторін
    • У кожної сторони є Штаб який є і мертвяком і місцем для оборони та планування
    • Декілька мертвяків для відновлення та заходу в гру

    Всі задачі на грі будуть спиратись на час, тобто старт або фініш по задачі буде завчасно озвучений та стартує по годинах, без зайвого оголошення ігромайстрами.

    Старт гри буде відбуватись в часових рамках, де на початку для кожної із сторін буде завдання для організації штабу в певному квадраті. Для штабу будуть сформовані вимоги, щодо наповнення та вигляду, після організації якого ігромайстера як командира сторони супроводжують в штаб і він дає оцінку та можливість запуску в гру.

    Тобто не важливо о котрій годині ви приїхали на гру, старт гри уже відбувся і Ваша задача максимально швидко реалізувати штаб, нульова місія - це організація штабу, без якої всі інші будуть недоступні.

    Фото та відео фіксація виконання зхадач - буде обов`язковим. Тому забезпечте себе технікою, так щоб не було питань в процесі гри.
  • 5
    Клубний внесок з учасника на проект та Турнірна таблиця
    Ми вводимо турнірну таблицю, де будемо відображати для кожної команди особистий рейтинг. Для лідерів, ми продумали ряд крутих фішок від клубу, тому гуртуйтесь в команди та беріть регулярно участь в проекті.

    Щодо клубного внеску. Ми готуємо по суті "складчину" де всі учасники здійснюють оплату за гру, в якій уже зашитий символічний клубний внесок, який буде передаватись стороні переможцям. Сторона переможців самі вирішують куди передати ці кошти на донат для ЗСУ або в дитячий будинок, чи витратити на себе.
ПРОЦЕС РЕЄСТРАЦІЇ ТА СТАРТУ
1
Реєстрація на подію та
авторизація + Чат
  • Всі охочуючі здійснюють обов'язкову реєстрацію на сайті та оплату події. Якщо в учасника є спеціалізовані умови до участі, все рівно він виконує реєстрацію, але вказує свої спеціальні умови.
  • Без попередньої реєстрації гра не джоступна.
  • Після реєстрації всі учасники команд будуть додані в чат сторони.
2
Заїзд на полігон та підготовка до гри
  • Всі учасники мають точку збору на яку прибувають та готуються до гри.
  • Після готовності всі учасники мають частоти для підготовки сторони та руху до організації штабу.
  • Всі хто запізнився можуть заходити в гру через пошук штабу, зі звязком з командиром (радіочастоти уже є)
  • В штабі буде присутнє хронування гравців та видача інвентарю та певних плюшок.
3
Фіксація по шеврону та вхід на гру
  • Учасники які пройшли реєстрацію, здійснили оплату та отримали необхідний інвентар можуть виходити на гру. через штаб.
  • Кожний учасник гри має мати шеврон. Всі нові гравці проекту отримують його в штабі.
28 квітня 2024
Неділя / 10:00 - 18:00
ОПЕРАЦІЯ ВАЛЬКІРІЯ
Найбільша AIR SOFT подія в Україні
Весняний Сезон
Днів
Годин
Хвилин
Секунд
Інформація про гру
ФОРМАТ: Командна гра

ДАТА: 28 квітня 2024 року (Неділя)

ПОЛІГОН:

Для найкращої навігації, просимо використовувати сервіси GOOGLE для проїзду на полігон. Будьте уважні при заїзді, так як полігони знаходяться віддалено від основних доріг. Будь ласка притримуйтесь здорового глузбу при паркуванні біля полігону, щоб Ваш автомобіль не постраждав в процесі проведення нашого заходу Перейти на карту буде тут за посиланням


ТИП ЛОКАЦІЇ: Зеленка + Урбан

ПЛАНОВА КІЛЬКІСТЬ ВІДВІДУВАЧІВ: 300 +
Проект командос - Операція "Валькірія"
грн.
грн.

???? Історія: 2025 рік.. Одна військова компанія знайшла нове місце корисних копалин. Територія «темного лісу» Зони51 на Балканах, має компоненти для виробництва новітньої технології у військовій галузі. Але її обороняють сили ворожого альянсу іншої держави.


  • Без черг на реєстрацію. Акцент на Game Design, без реєстрацій та черг на полігоні. Всі організаційні питання вирішуються завчасно. Повна оплата перед подією, задня мінімізації витрат на прийом внесків. Задля забезпечення комфортних умов, на полігоні реалізовані різні точки збору та парковки для кожної із сторін. Основна вимога - це хронування зброї у гравців.
  • Виключно командний допуск. Всі бажаючі можуть здійснити реєстрацію на проект. Допуск команд на гру здійснюється згідно співбесіди з командиром та попередньою оплатою. Всі новостворені команди обов`язково проходять співбесіду та отримують тестовий доступ до проекту. В разі порушення правил, команда може втратити доступ до ігор проекту.
  • Планування в закритих чатах. Після реєстрації команд та учасників, організаторами створюється окремий закритий чат на кожну сторону, де додаються чітко зареєстровані учасники. В чаті вирішуються всі основні питання які стосуються гри, від організаційних питань, до донесення задач до команд, аж до планування радіочастот для всіх учасників.
  • Відсутність оренди. Після реєстрації команд та учасників, організаторами створюється окремий закритий чат на кожну сторону, де додаються чітко зареєстровані учасники. В чаті вирішуються всі основні питання які стосуються гри, від організаційних питань, до донесення задач до команд, аж до планування радіочастот для всіх учасників.
  • Картографічні задачі. Всі завдання будуть розміщені на картах та з візуальним зображенням задач, які потрібно виконати стороні. На картах буде зазначений перелік задач, основні частоти, та загальні питання по організації. Для учасників карта - це як робочий зошит для гри, який потрібно зберегти, та не дати супротивнику ним заволодіти.
  • Таблиця та Клубний внесок. Ми вводимо турнірну таблицю, де будемо відображати для кожної команди особистий рейтинг. Всі учасники здійснюють клубний внесок на гру, який буде передаватись стороні переможцям. Сторона переможців самі вирішують куди передати ці кошти на донат для ЗСУ або в дитячий будинок, чи витратити на себе.
Made on
Tilda